لیست بهترین قالیشویی های نیاوران

لیست بهترین قالیشویی های نیاوران

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

شعب قالیشویی ارم

بسیاری از خانواده‌ها، برای انتخاب بهترین قالیشویی و استفاده از خدمات آن، دغدغه بسیاری دارند، به همین دلیل در این نوشتار از قالیشویی ارم، لیست بهترین قالیشویی های نیاوران را بررسی می کنیم تا این دغدغه شما برطرف شود.

ویژگی های بهترین قالیشویی های نیاوران

لیست بهترین قالیشویی های نیاوران، بر اساس ویژگی های زیر انتخاب شده اند، یا به عبارت دیگر قالیشویی های معتبر باید، این ویژگی ها را داشته باشند:

 تخصص و تجربه بالای قالیشویی: بهترین قالیشویی های نیاوران، دارای تیمی مجرب و متخصص هستند که در زمینه شستشوی قالی، فرش و موکت تجربه کافی دارند، به همین دلیل، فرش های ارزشمند شما، در حین شستشو، آسیبی نمی بینند.

 استفاده از تجهیزات حرفه‌ای: این قالیشویی‌ها از تجهیزات حرفه‌ای و مدرن برای شستشو استفاده می‌کنند، به همین دلیل، فرایند شستشو و تحویل فرش ها، خیلی سریع تر پیش می رود.

استفاده از مواد شوینده مناسب: لیست بهترین قالیشویی های نیاوران از جمله قالیشویی ار از مواد شوینده با کیفیت و متناسب با فرش های شما استفاده می‌کنند، به همین دلیل فرش ها را مثل روز اول تحویل می گیرید.

خدمات جامع قالیشویی: بهترین قالیشویی های نیاوران، همراه با شستشوی اصولی فرش ها، خدمات جانبی از جمله رفوگری، شیرازه زنی، چرم دوزی و سایر تعمیرات را ارائه می دهند.

شستشوی تمام اتوماتیک: قالیشویی‌های با کیفیت بالا دارای تجهیزات شستشوی اتوماتیک هستند که به شما اطمینان می‌دهند که قالی‌ها و فرش‌های شما به دقت و با روش‌های مناسب تمیز می‌شوند.

 شستشوی دستی: در مواردی که قالی یا فرش شما آلودگی خاص و یا الیاف حساسی داشته باشد، به شیوه دستی نظافت می شوند.

قیمت‌های متناسب با مصوبه اتحادیه: از میان لیست بهترین قالیشویی های نیاوران، مهم است که همه آن ها از تعرفه های مصوب، پیروی کنند و هزینه اضافی از شما دریافت نکنند، به همین دلیل با توجه به اینکه قالیشویی ارم، طبق تعرفه مصوب اتحادیه قالیشویی فعالیت می کند، می توانید با خیالی آسوده از خدمات ما استفاده کنید.

لیست بهترین قالیشویی های نیاوران

قالیشویی ارم: یکی از شعبه های قالیشویی ارم، در منطقه نیاوران، واقع می باشد که می توانید از خدمات حرفه ای استفاده کنید، برای ثبت سفارش از طریق فرم مربوطه، سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره تماس های قالیشویی ارم، در ارتباط باشید.

قالیشویی اندرزگو: یکی دیگر از قالیشویی های واقع در نیاوران، قالیشویی اندرزگو است که می توانید با شماره 02122291775 تماس بگیرید و آدرس این شرکت در محله نیاوران (حصار بوعلي)، بلوار لواسانی می باشد.

قالیشویی توحید: از میان لیست بهترین قالیشویی های نیاوران، قالیشویی توحید است. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 1864 تماس بگیرید، آدرس مرکزی این مجموعه در شهرری، جاده ورامین، کمربندی خاوران، اسلام آباد، خیابان موتور آب، انتهای خیابان دوم می باشد.

قالیشویی پاک مهر: برای ارتباط با این قالیشویی و کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با شماره 22552909 تماس بگیرید.

قالیشویی عابدینی: یکی دیگر از قالیشویی های واقع در نیاوران، قالیشویی عابدینی است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02144444137 تماس بگیرید.

قالیشویی گل ابریشم: از میان لیست بهترین قالیشویی های نیاوران، می توانید این قالیشویی را انتخاب کنید، برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 0218694 تماس بگیرید و آدرس این مجموعه در خیابان نجات الهی (ویلا) بین خیابان سمیه و طالقانی ساختمان گل ابریشم می باشد.

قالیشویی آریا غرب: برای استفاده از خدمات این قالیشویی و دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره 02126126203 تماس بگیرید.

قالیشویی اصیل ایرانی: شماره تماس این قالیشویی 02126313722 می باشد و آدرس دفتر مرکزی آن در شهرک غرب است.

قالیشویی دارآباد: از میان لیست بهترین قالیشویی های نیاوران می توانید از خدمات این قالیشویی استفاده کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 02126100886 تماس بگیرید.

لیست بهترین قالیشویی های نیاوران

هزینه خدمات بهترین قالیشویی های نیاوران

با توجه به اینکه بهترین قالیشویی های نیاوران، تعرفه های مصوب اتحادیه قالیشویی را دارند، هزینه نهایی این خدمات به عوامل زیر بستگی دارد:

  • نوع فرش: فرش‌های دستباف به دلیل حساسیت بیشتر در جزئیات، به روش های شستشوی دقیق تری نیاز دارند.
  • نوع مواد شوینده: استفاده از مواد شوینده با کیفیت و مطابق با نوع فرش می‌تواند تأثیر زیادی بر هزینه نهایی داشته باشد.
  • نوع خدمات دریافتی: ارائه خدمات اضافی مانند ترمیم، رفوگری، یا خدمات خاص می‌تواند به افزایش هزینه منجر شود.
  • ابعاد و جنس تار و پود فرش:انتخاب شیوه شستشو، بر اساس وضعیت الیاف فرش مشخص می شود، همچنین ابعاد فرش هم بر هزینه نهایی، تاثیر می گذارد.

سخن نهایی

در این نوشتار از قالیشویی ارم، سعی کردیم تا لیست قالیشویی های نیاوران را به شما ارائه دهیم تا بتوانید از خدمات بهترین قالیشویی ها استفاده کنید، همچنین یکی از شعبه های قالیشویی ارم، در نیاوران واقع می باشد که از بهترین تجهیزات و مواد شوینده برای شستشوی انواع فرش ها استفاده می شود.

اگر قصد دارید که از خدمات تضمینی قالیشویی ما استفاده کنید می توانید سفارش خود را از طریق سایت ثبت کنید.

سوالات متداول

  1. شعبه نیاوران قالیشویی ارم چه خدماتی ارائه می دهد؟
    قالیشویی ما تمام خدمات مربوط به تعمیرات حرفه ای فرش و شستشوی عمیق را ارائه می دهد.
  2. تحویل فرش ها توسط قالیشویی ارم چقدر طول می کشد؟
    برای تحویل سریع، ما از سرویس اتوماتیک و زود شور استفاده می کنیم و فرش ها در 8 ساعت، مثل روز اول به شما تحویل داده می شود.
امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *