لیست بهترین قالیشویی های مرزداران

لیست بهترین قالیشویی های مرزداران

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

شعب قالیشویی ارم

در این نوشتار از قالیشویی ارم، به بررسی لیست بهترین قالیشویی های مرزداران می پردازیم تا بتوانید از خدمات باکیفیت این قالیشویی ها استفاده کنید.

شاید دغدغه شماهم باشه: ذرتی شدن فرش چیست؟

 بهترین قالیشویی های مرزدارن

قالیشویی ارم: اگر کیفیت خدمات شستشو و تعمیرات فرش و همینطور تحویل سریع، برای شما اهمیت دارد، بهترین انتخاب برای شما استفاده از خدمات قالیشویی ارم می باشد، برای ثبت سفارش و یا دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق فرم مربوطه، سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره 22424623 تماس بگیرید.

قالیشویی پاک مهر: برای ارتباط با این قالیشویی که در محله مرزداران واقع می باشد می توانید با شماره 02144234277 در ارتباط باشید.

قالیشویی توحید: یکی از شعبه های این قالیشویی، در مرزداران واقع است، شماره تماس این مجموعه 1864 می باشد و آدرس کارخانه قالیشویی واقع شهرری، جاده ورامین، کمربندی خاوران، اسلام آباد، خیابان موتور آب، انتهای خیابان دوم است.

قالیشویی آذین: از میان لیست بهترین قالیشویی های مرزداران می توانید از خدمات قالیشویی آذین هم استفاده کنید، آدرس این قالیشویی در شهران  – بلوار کوهسار – پلاک 2 واقع است و می توانید سفارش خود را از طریق سایت این شرکت، ثبت کنید.

قالیشویی بیستون: یکی دیگر از قالیشویی های مرزداران، قالیشویی بیستون است که آدرس کارخانه این شرکت در صباشهر می باشد، همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 02167951 تماس بگیرید.

قالیشویی قصر طلایی: برای ارتباط با این قالیشویی با شماره  02188279103 در ارتباط باشید و آدرس این قالیشویی شهرک گلستان ، شهرک شقایق می باشد.

قالیشویی گل ابریشم: از میان لیست بهترین قالیشویی های مرزدارن می توانید از خدمات این قالیشویی بهره مند شوید، برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره 1709 در تماس باشید.

قالیشویی شهاب: برای ارتباط با این قالیشویی و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 44091515 در ارتباط باشید و آدرس قالیشویی شهاب در خیابان کارون، نبش طوس، پلاک 502 می باشد.

قالیشویی ملکه: از میان لیست بهترین قالیشویی های مرزداران، می توانید از خدمات قالیشویی ملکه بهره مند شوید، شماره تماس دفتر مرکزی این مجموعه، 02144519095 می باشد.

قالیشویی افرا: آخرین قالیشویی مرزداران قالیشویی افرا است که شماره تماس این شرکت 02144386321 می باشد و آدرس دفتر مرکزی آن خیابان اسکندری ،خیابان بوستان سعدی شرقی، پلاک 22 می باشد.

 

از میان لیست بهترین قالیشویی های مرزداران، چرا از قالیشویی ارم استفاده کنیم؟

استفاده از مرغوب ترین مواد شوینده آلمانی: ما از مواد با کیفیت بالا و درجه یک آلمان در فرآیند قالیشویی استفاده می‌کنیم، به همین دلیل در هنگام تحویل فرش های خود، از کیفیت بالای شستشو، شگفت زده خواهید شد.

سرویس زودشور: ما خدمات سرویس زودشور را ارائه می‌دهیم ، ما قادریم سریعاً فرش های شما را از درب منزل تحویل بگیریم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن قالیچه‌ها و فرش‌های شما را شستشو کنیم. این ویژگی می‌تواند به شما در مواقع اضطراری و نیاز فوری کمک کند.

حضور ناظر کیفی: با توجه به اینکه شستشوی فرش ها توسط دستگاه های اتوماتیک انجام می شود، در همه مراحل شستشو ناظر کیفی و متخصص وجود دارد که فرش های شما بدون آسیب، نظافت شوند.

 تعرفه مناسب: قالیشویی ارم هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نمی کند و همه هزینه ها طبق تعرفه اتحادیه قالیشویی می باشد.

انجام خدمات جامع: اگر فرش های شما دچار آسیب شده باشند ما می توانید با تخصص و ابزار های موجود، به بهترین شکل ممکن فرش ها را تعمیر کنیم.

 

از میان لیست بهترین قالیشویی های مرزداران، چرا از قالیشویی ارم استفاده کنیم؟

 

شستشوی تخصصی فرش دستباف در قالیشویی ارم

خدمات شستشوی تخصصی فرش دستباف در قالیشویی ارم به شما امکان می‌دهد تا فرش‌های دستباف خود را مثل روز اول از ما تحویل بگیرید،  مزایای استفاده از خدمات ما در شستشوی تخصصی فرش دستباف عبارتند از:

 تجربه و تخصص بالای پرسنل: ما تیمی از متخصصان و کارشناسان با تجربه در زمینه شستشوی فرش دستباف را داریم. آن‌ها با استفاده از تکنیک‌های مناسب و دانش فنی خاص، می‌توانند به بهترین شکل ممکن فرش‌های دستباف را شستشو دهند و خطر ایجاد هرگونه آسیب یا تغییر در طرح و رنگ، کاهش می یابد.

استفاده از مواد مرغوب: ما در فرآیند شستشو از مواد مرغوب و مناسب برای فرش‌های دستباف استفاده می‌کنیم. این مواد مناسب با جنس و نوع فرش‌ها هستند و به طور کامل آلودگی‌ها و لکه‌ها را از بافت فرش‌ها حذف می‌کنند. همچنین، این مواد به شکلی ملایم و دقیق عمل می‌کنند تا هیچ گونه آسیبی به فرش‌های دستباف نرسانند.

حفظ طرح و رنگ: با استفاده از روش‌های تخصصی، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا طرح و رنگ فرش‌های دستباف را حفظ کنیم و در فرآیند شستشو هیچ تغییری در ظاهر و زیبایی فرش ایجاد نمی‌شود و شما می‌توانید از بازیابی فرش‌های دستباف به حالت اولیه آن‌ها لذت ببرید.

پاکسازی عمیق: با استفاده از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته، ما قادر به پاکسازی عمیق و کامل فرش‌های دستباف هستیم. 

نگهداری و حفظ طولانی‌مدت: با استفاده از خدمات شستشوی تخصصی فرش دستباف در قالیشویی ما، شما می‌توانید عمر مفید فرش‌های خود را افزایش دهید.

شستشوی سریع: با استفاده از خدمات قالیشویی ما، شما نیازی  زحمت و وقت گذاشتن برای شستشوی فرش‌های دستباف ندارید. ما وظیفه شستشو، خشک کردن و تحویل فرش‌ها را بر عهده داریم و شما می‌توانید به راحتی از فرش‌های تمیز و زیبا خود لذت ببرید.

 

شستشوی تخصصی فرش دستباف در قالیشویی ارم

 

سخن نهایی

با توجه به اهمیت انتخاب یک قالیشویی معتبر، شما می توانید از میان لیست قالیشویی های مرزدارن یک قالیشویی را انتخاب کنید ولی اگر قصد دارید که از خدمات تضمینی قالیشویی ارم استفاده کنید می توانید سفارش خود را از طریق فرم مربوطه ثبت کنید یا با شماره تماس های ما ارتباط بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. قالیشویی ارم چه خدماتی ارائه می دهد؟ همه خدمات جامع مربوط به شستشوی انواع فرش ها و همینطور تعمیرات مختلف مانند چرم دوزی، شیرازه دوزی، ریشه زنی.
  2. قالیشویی ارم از چه مواد شوینده ای استفاده می کند؟ با توجه به اینکه هر کدام از فرش ها نیاز به مواد شوینده خاصی دارند ما از بهترین مواد شوینده آلمانی در این زمینه استفاده می کنیم.

 

امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *