لیست بهترین قالیشویی های کرج

لیست بهترین قالیشویی های کرج

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

شعب قالیشویی ارم

با استفاده از لیست بهترین قالیشویی های کرج، می توانید بهترین انتخاب را برای استفاده از خدمات حرفه ای و باکیفیت قالیشویی ها داشته باشید، در این نوشتار از قالیشویی ارم که در کرج هم شعبه دارد به بررسی این لیست می پردازیم.

شاید مشکل شما هم باشه: عوامل پارگی چله در بافت

 

انواع روش‌های شستشو در بهترین قالیشویی های کرج

در بهترین قالیشویی های کرج و همینطور قالیشویی ارم، شیوه شستشوی فرش بر اساس الیاف و نوع فرش ها انتخاب می شود:

شستشوی سنتی: این روش بیشتر برای فرش‌های دستباف و بافت‌های سنتی مناسب است، در روش شستشوی سنتی، قالیچه یا فرش با استفاده از دست‌ و ابزارهای سنتی مثل برس‌های نرم  نظافت می‌شود.

شستشو با دستگاه‌های اتوماتیک: این روش بیشتر برای فرش‌های ماشینی با بافت‌های مقاوم استفاده می‌شود این دستگاه‌ها دارای برس‌های مخصوص و سیستم‌های مخلوط کننده شوینده‌ها هستند که به صورت اتوماتیک فرش را تمیز می‌کنند.

شستشوی نیمه اتوماتیک: این روش معمولاً برای فرش‌های ظریف و بافت‌هایی که نیاز به دقت و حساسیت دارند، مناسب است.این تجهیزات دارای قسمت‌های دستی برای کنترل دقیق‌تر باشند ولی همچنین از برخی سیستم اتوماتیک برای افزایش کارایی استفاده می‌کنند.

 

لیست بهترین قالیشویی های کرج

قالیشویی ارم: از میان لیست بهترین و باکیفیت ترین قالیشویی های کرج، قالیشویی ارم می باشد که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تجربه بالای پرسنل، می توانید فرش های خود را مثل روز اول از ما تحویل بگیرید. برای ارتباط با قالیشویی ارم شعبه کرج می توانید سفارش خود را از طریق فرم مربوطه ثبت کنید و یا با شماره 22424623 تماس بگیرید.

قالیشویی دکتر فرش: برای ارتباط با این قالیشویی با شماره 02634409937 در ارتباط باشید و آدرس این قالیشویی در میدان کرج، خیابان ادهم، نبش بازار فرش می باشد.

قالیشویی رویال: یکی دیگر از قالیشویی های کرج، قالیشویی رویال است، آدرس این مجموعه در مهرویلا، سه راه تهران، نبش کوچه زارعی اصل واقع می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09121908319 در ارتباط باشید.

قالیشویی پاکبان: برای ارتباط با این قالیشویی با شماره 02636631134 در تماس باشید و آدرس این مجموعه در  عظیمیه، میدان آزادگان، بلوار تربیت مربی، بین کوهپایه 8 و 10 می باشد.

قالیشویی گلستان: از میان لیست بهترین قالیشویی های کرج می توانید از خدمات این قالیشویی بهره مند شوید، آدرس این شرکت در مهرویلا، بلوار حدادی، خیابان 20 متری انقلاب، نبش زنبق 3 می باشد و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 02636538849 تماس بگیرید.

قالیشویی گلزار: آدرس این قالیشویی، خیابان شهید بهشتی، نرسیده به میدان شهدا، خیابان فروغی، خیابان آزادی می باشد و شماره تماس آن 02634719772 است.

قالیشویی برفینه: یکی دیگر از قالیشویی های واقع در کرج، قالیشویی برفینه است که برای دریافت اطلاعات کامل با شماره 02636591168 در تماس باشید و آدرس این قالیشویی در میانجاده حیدرآباد، خیابان عدل، خیابان توحید، جنب املاک امیری می باشد.

قالیشویی شهروند: آدرس این مجموعه در  45 متری گلشهر، خیابان بهار غربی، نبش کوچه 10 متری دوم واقع است و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09962997542 در تماس باشید.

قالیشویی کیهان: برای استفاده از خدمات این قالیشویی می توانید با شماره 02636551668 تماس بگیرید، همچنین آدرس این شرکت در مهرشهر، بلوار ارم، خ دوم شرقی (شریعتی)، پلاک 42 واقع می باشد.

قالیشویی منزه: از میان لیست بهترین قالیشویی های کرج، قالیشویی منزه است، برای ثبت سفارش می توانید با شماره 02636549652 تماس بگیرید و آدرس این قالیشویی در رجایی شهر، نبش 12، فاز 1، پاساژ سرخه می باشد.

 

لیست بهترین قالیشویی های کرج

مزایای استفاده از خدمات بهترین قالیشویی کرج (قالیشویی ارم)

همانطور که اشاره کردیم یکی از شعبه های قالیشویی ارم، در کرج می باشد، اگر علاقه دارید که از مزایای زیر برای شستشوی فرش ها بهره مند شوید، می توانید سفارش خود را همین الان ثبت کنید.

در ادامه به بررسی مهم ترین مزایای قالیشویی ارم می پردازیم:

 

شستشوی تخصصی و اصولی:  خدمات قالیشویی ارم توسط افراد با تجربه و متخصص ارائه می‌شوند که در زمینه شستشوی فرش آموزش دیده‌اند.

استفاده از مواد شوینده استاندارد: از مواد شوینده با کیفیت و استاندارد برای شستشو استفاده می‌شود که این امر به حفظ کیفیت و طول عمر فرش کمک می‌کند.

تضمین شستشو: مهمترین مزیت خدمات قالیشویی ارم، تضمین شستشو و ترمیم آسیب های مربوط به فرش است و در صورت عدم رضایت شما، فرآیند شستشو مجدد انجام می شود.

استفاده از دستگاه‌های مدرن: دستگاه‌های مدرن قالیشویی با استفاده از فناوری‌های پیشرفته می‌توانند کیفیت چشمگیری در شستشوی فرش ها داشته باشند، به همین دلیل با قالیشویی ارم می توانید فرش های خود را مثل روز اول از ما تحویل بگیرید.

خشک کردن اصولی فرش: ما در قالیشویی ارم  از دستگاه‌های مخصوص خشک کن استفاده می کنیم، این روش باعث جلوگیری از رطوبت باقی‌مانده در فرش می‌شود و از رشد قارچ و باکتری‌ها جلوگیری می‌کند.

هزینه مبتنی بر نرخ اتحادیه: تعیین هزینه بر اساس نرخ اتحادیه قالیشویی نشان از شفافیت در تعیین قیمت دارد و به شما اطمینان می‌دهد که هزینه‌ها منصفانه و بر اساس تعرفه می باشد.

 

مزایای استفاده از خدمات بهترین قالیشویی کرج(قالیشویی ارم)

 

سخن نهایی

با توجه به لیست بهترین قالیشویی های کرج، انتخاب یک قالیشویی، آسان و ساده می شود، به ویژه اینکه یکی از شعبه های قالیشویی ارم در کرج واقع است که می توانید خیلی راحت از طریق سایت، سفارش خود را ثبت کنید تا بهترین خدمات را در سریع ترین زمان ممکن از ما دریافت کنید.

 

سوالات متداول

  1. مزایای استفاده از بهترین قالیشویی کرج( قالیشویی ارم) چیست؟ در قالیشویی ما، هزینه های خدمات بر اساس مصوبه اتحادیه می باشد و همینطور فرش های شما بر اساس نوع الیاف، به شکل تخصصی شستشو می شوند.
  2. انواع روش های شستشوی فرش چیست؟ بر اساس الیاف فرش روش های شستشو مانند شستشوی سنتی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک متغیر می باشد.
امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *